deppig tjej..

Kom hem runt 12 men har inte orkat blogga sen dess, är inte på världens bästa humör.. vart ganska deppig hela kvällen faktiskt, mycket tankar i huvudet och så och ja... vi ska inte gå in på de menmen :/

Sålde lite biljetter idag runt fem sen drog jag och sarah till grönan mötte upp hugo, william, sandra, emma osv. Var najs. Sen hämtade danne oss och vi åkte förbi ett ställe sen drog vi hem, helt slut & ska upp tidigt imorgon. Färgade ju håret idag också, har tänkt på att jag aldrig blir nöjd med mitt hår, aldrig.. nu vill jag ha ljusare igen. Skulle bli ljusbrunt men självklart blir det mer åt det mörka hållet, blöööö. haha känner att jag ska sluta klaga, yeye ni får bild snart :)


Haha nej jag åt inte maten själv..

Och en random bild från igår jag kände för att lägga in, rip ljusa hår </3

Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten!

men dö dååå

2011-05-28 @ 01:39:05
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe såg dig på grönan du är fett söt :)

2011-05-29 @ 14:22:18
URL: http://neelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0