alla som har mitt nummer, kan inte svara

Hejhej..

Jag är lite sådär smågrinig just nu för jag har inte haft en mobil igår kväll & nu när man äntligen kom hem och skulle ladda den så har mobilladdaren gått sönder, kan ni fatta känslan ? INTE PÅ EN HEL JÄVLA DAG. åååh :@

Jaja ska i alla fall åka in till stan nu för att möta upp min mamma och få pengar till behövliga saker,efter det får jag se vad som händer, kan ju inte nå någon just nu så vet inte hur jag hade tänkt med det här. Ikväll har jag i alla fall en mobil igen.. hoppas jag, så ni som har mitt nummer och läser det här och smsar, nu vet ni varför jag inte kommer kunna svara inom någon timme, bajskorv också! Oj.. .Måste rusa till tåget nu, kommer aldrig hinna.. tjarå!


Kommentarer
Postat av: Moa

hej! din header är superfin!

undrar vart/hur du gjort den?

btw så är du sjuuuukt vacker!

svara snälla :)

/moa

2011-05-25 @ 15:36:37
URL: http://moadjurestal.devote.se
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din fina tröja btw tacksam för svar!

Sjukt söt tjej du är!

2011-05-26 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0