Poeten Marilyn

Den personen som man verkligen vill ha får man aldrig, det stämmer verkligen in så jävla mycket. Visst, man kan hålla på med en person skitmycket men när det verkligen ''gäller'' så är det inte ''han'' som du vill ha längre, så är det för mig i alla fall... man börjar tvivla. Så har det hänt för mig många gånger och det är så jävla jobbigt att komma in i den situationen. Det är så jobbigt att smsa ibland till den personen man vill ha allra mest och inte få något svar, så jobbigt att kolla in hans facebook sida och veta att han kanske har någon annan, så jobbigt att inte kunna gå en endaste dag utan att ha honom på sina tankar, så jobbigt att veta att han kanske håller på med andra tjej, så jobbigt att veta att han inte är min. Men kom ihåg - man ska aldrig sluta kämpa för något man vill, och är det en sak jag vill då ska jag fan klara det. Never give up Never say never


Kommentarer
Postat av: ' S O F I A ♥

stämmer in riktigt bra!

2011-03-30 @ 21:54:12
URL: http://sofiapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0