Lite svar på er kommentarer!

vart har du köpt skinnjackan??
Svar: Av Rebecca, fast den kommer från H&m och tror inte den finns kvar...

kan inte du börja lägga upp dagens outfit? :D

Svar: Jo det kanske jag skulle kunna börja göra!

Omg skitsnygg mössa. Var har du köpt den ?
btw, din blogg äger. keep up girl ! :D

Svar: Den gråa? Jag kommer faktiskt inte ihåg... hehe! Men det borde ju finnas liknande på h&m, stadium eller någonting sånt ;)

hur många besökare har du?
Svar: Jag hade runt 600 - 700 tills jag började blogga på myshowroom då det sjönk lite *suck* men det går uppåt.

Är det något mellan dig och Dennis Forsberg??

Svar: Nej haha

Gud vad fin skinnjacka. Vart har du köpt den? Skulle du kunna visa en bättre bild på den? :) Btw,grym blogg!
Svar: Min svarta skinnjacka kommer från h&m divided! Så ni inte växlar den med den bruna ;)

har du löshår?:)

Svar: Ja tyvär..

Har varit lite seg på att svara på era kommentarer då & då men det ska jag bättra mig med, bara att fortsätta kommentera frågor och hoppas på svar :D

Kommentarer
Postat av: Kattiisss

Vart har du köpt ditt löshår ? du e jätte söt och älskar din blogg !!!!

2011-03-30 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0