cha cha

Nu är jag hemma igen. Jag och Rebecca gjorde ingenting speciellt, stack till centrum och köpte varsin cola sen drog vi till vattnet och satt där i typ en timme och snacka om allt & ingenting. Så jävla mysigt! Att bara sitta vid vattnet på kvällen och snacka. :) Behövde verkligen frisk luft också.

Så nu sitter jag här hemma och håller på att planera morgon dagen.. Får se hur det blir men det ser ut att bli bra ;) Det är ju förfan fredag, wiiiiiiho :D

Och ska snart tvätta bort sminket, borsta tändisarna, smsa med lite söta människor & somna till filmen ''holiday in the sun'' hur underbart!?

Måste sola och ta brun utan sol igen också, börjar känna mig vit... inte ok.


Kommentarer
Postat av: saga

röker du ? du har ett ciggpaket i bh:n :S

2011-04-02 @ 10:45:32
Postat av: Anonym

du är vit -_-

2011-04-03 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0