Brist på bilder

Hej på er!

Direkt efter inlägget tog jag och Sarah tåget till farsta strand så gick hon av så fortsätte jag vidare till Huddinge för att möta Rebecca, skulle köpa hennes skinnjacka som jag letat SÅÅÅ länge efter, äntligen! hon är verkligen skitsöt :) Sen drog hon så mötte jag bea så satte vi oss på donken, och sen kom hennes tre killkompisar så var vi med dom. Det var chill :)

När jag kom fram med bussen i trångsund så gick jag in på ica och handlade lite godis innan jag gick hem.. scchh.. ;) haha! Och nu är jag hemma och hade tänkt sätta mig framför tvn och kolla på jersey shore - kan inte bli bättre just nu! Bloggar efter det ♥


Det är någonting som inte stämmer här..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0