SOOOOOMMAR!!

Shit, har typ vart 25+ idag! Men det gillas, hade shorts och en tröja på mig, så jävla sköööönt. Efter skolan drog jag och Sarah in till stan, jag köpte lite småsaker tills imorgon då har jag BAL! Ska bli så kul, köpte lösögonfransar osv... Sen åt vi lunch och käkade jordgubbar i solen. Haha mysigt :) Är hemma nu i alla fall och ska snart möta Sarah igen, fixa en sak sen ska vi ta första doppet, tänk att jag fortfarande inte gjort det? så nu är det dags :D

update: min kamera är sönder, igen..


ser ut som jag har världens tjockaste arm :(

Kommentarer
Postat av: mamma:)

Din arm ser inte tjock ut den är helt som den ska och perfekt skapat. Kramar Mamma

2011-06-08 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0