Love.

Kommer fler bilder från gårkvällen sen, har bara blivit taggade på några.. balen igår var grym. Det var tal om våran klass fyra gånger, och jag började störtgråta.. Men det var hur kul som helst i alla fall! Känns sjukt att jag snart slutar, kommer sakna min skola, bästa ♥

Idag var vi också på grönan med hela klassen, det var helt okej fast mycket folk. Lite senare på kvällen drog jag, sarah, jesper, anton, andrew och ludde till kärringbadet och badade. Vattnet är verkligen skönt nu :) Hehe. Sarah sover hos mig ikväll och vi ska snart gå och lägga oss, imorgon när jag vaknar har jag bestämt att jag ska göra mig riktigt fin för skolavslutningen, puss!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej :) Såg dig på grönan igår (torsdag), jättefin var du! Tror det var du i alla fall, ville gå fram och säga hej men vågade inte.. :/

2011-06-10 @ 11:06:25
URL: http://sssoulmates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0