Kärlek

Jag är så glad att jag har dig vid min sida, dag och natt. Hur mycket vi än bråkar eller tjaffsar så vet jag att vi alltid kommer tillbaka till varandra. När vi inte går tillsammans säger folk "vart är sarah?" till mig, och att vi sitter ihop ochatt det är konstigt att se varandra utan varandra. Det kanske är sant, som folk säger..att vi sitter ihop, du är min andra halva, bästavän. 7 år tillsammans. Snart börjar vi gymnasiumet och det tar inte slut för det.. Jag älskar dig Sarah Carlsten ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

aww :')

2011-07-03 @ 13:35:57
Postat av: who cares?

Eru lebb elr?

2011-07-06 @ 19:13:07
Postat av: Anonym

LEBB ushh

2011-07-06 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0