Changes ?^^

Godmorgon!

Sitter här och plattar mitt krulliga hår tack vare att jag duschade innan jag somnade och somnade med en bulle, duktig flicka! Så de kommer ta sin lilla tid. Ska möta Louisa efter det sen runt sex möta mamma en snabbis, hon ska till tyskland (?) imorgon och jag åker ju till portugal!

Är riktigt taggad på augusti.. woooho, jag & sarah har massor att göra, semester, gymnasiumet börjar, färga håret... och mycket mer. Känns som de kommer bli bra ;) Ska fortsätta platta håret nu! Pöööösss


några bilder från i vintras typ ..känns som jag förändrats på utseendet ?

NU

Kommentarer
Postat av: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

värför plattar du ditt hår?, krulligt är också snyggt!! snälla visa en bild när du har krulligt hår☺(svara)

ps. älskar din blogg och din vackra röst

2011-07-29 @ 18:46:14
Postat av: arne

ja du har förändrats mot din fjortistid, lackar fan på dig. Du är snygg osv men har börjat förstöra dig själv. bara du kan ändra det ! Puss & kram

2011-07-31 @ 22:32:23
Postat av: saga

snygg tröja den svarta på sista bilden vart har du köpt den (:

2011-08-04 @ 14:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0