Stressigaste dagen i mitt liv!!!!!

Jag har seriöst vart ute och hejdat hela dagen, tror inte jag ha stressat såhär mkt på läääänge. Men trotts det så är jag faktiskt inte ett dugg trött. Började med att jag vaknade halv elva fick en hjärtklappning för skuille tilll pappa och hämta lite saker och de va bråttom, dont ask why. sen tog jag och sarah 12.35 till södetälje för att möta kim, hon skulle fixa en sak men de fanns inte där så va tvungen att åka till geneta (?) ehm aa. mitt ute i ödemarken. Efter det drog jag och sarah snabbt in till stan, rushade där med våra tunga väskor på axlarna, ( nu har jag nackspärr...) köpte löshår och ny piecing till min läpp och sen vidare till bålsta. Skulle chillkröka med några kompisar där borta men de blev inte av eftersom att när vi mötte rebecca & hennes kompis så va dom aspackade och hölll på .. -.- sen fick vi inte tag på Nicklas linus osv, eller aa pallade inte vänta. Va FETT tråkigt. Så ja det blev lite rörigt, suuuuck på den biten. ÅHÅÅH och det tog en JÄVLA timme dit. Skitsamma, irreterande va det!

Sen satt vi på tåget en timme till farsta strand handlade lite gott och nu ska vi sätta på en film ''oskulden'' HAHA. sen efter den blire nog att vi drar på fest här i farsta, nära och bra. hos en trevlig kille som heter Jocke! och sen ska vi träffa Tim och några, eftersmo att vi lovat. Så nu vet ni hur våran dag har vart & hur våran kväll kommer bli , najs bajs :)))) bilder nu, pusssssss




ahhahaha :') sarah var deprimerad av ödelandet och ville tillbaka till stockholm..... en äkta stockholmare


Min mobil var urladdad. Jag kände mig som ett geni och laddade den på tåget, måste erkänna - jag kände mig smart

Kommentarer
Postat av: sanna

hur laddade du den på tåget? :o

2011-01-04 @ 21:19:43
Postat av: amy

fett fina skor!! vart har du köpt dom och hur mkt kostade dom??

2011-01-04 @ 23:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0