Jag är sämst

Jag vet att jag inte har bloggat på en vecka, men jag har inte orkat och har haft mycket för mig helt enkelt. Men nu eller imorgon hade jag tänkt börja blogga som vanligt igen! Den här gången lovar jag er. Min kamera har gått sönder också eftersom att jag råkade spilla någon vätska på den, så jävla lyckad jag är. Hade den i en månad och nu kan jag inte ta nya bilder... Blir att köpa en ny i veckan!

I alla fall.. Hej på er!

Sitter just nu hemma hos Sarah och käkar hamburgare, nyttigt - jarå! Nyss kollat på Ana gina show med Hugo och Paow som var med, lite sent kanske men skitsamma.. fyfan vad gulliga dom är! Nästan lite avundsjuk.. Jaja här får ni tre bilder på mig och Sarah från igår. Puss





Kommentarer
Postat av: Patricia

hej, fin blogg :D kan du göra en fin header till min blogg?

2011-01-30 @ 17:14:43
URL: http://forevertiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0