I skolan

Godmorgon :D

Är nu i skolan och har precis haft prov inför nationella... inge nationellt men en förberedelse typ, och det gick väl sådär.. Var helt oväntat och jag hade ingen aning om att vi hade det så fick en liten chock så att säga. Slutar halv två idag och det är ju fredag så jag är på ganska så bra humör!

Ska direkt in till stan med Sarah efter skolan köpa en piercing sen vidare till studion, får hoppas på att jag lägger in en låt ikväll men som det känns just nu tror jag det för mår lite bättre :) Man vet aldrig.. nu ska jag kolla facebook lite sen har vi matte tror jag!

Ha en bra dag! Pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp ALLA, designer som du haft på den här bloggen? :)

2011-01-21 @ 10:32:49
Postat av: Anonym

haha hon med randig snälla pusha upp lite mer, du kanske lyckas till hakan hiihihih

2011-01-21 @ 16:20:52
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

haha hon t vänster kan vell pusha upp lite mer

2011-01-21 @ 23:50:48
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0