hehe

Detta gick inge bra... Så fort jag är vid en data kan jag verkligen inte låta bli att slänga in ett litet inlägg. Kommer upppdatera lite då & då. När jag har tid ;) Ibland mycket ibland lite, det återstå att se helt enkelt! Anyway. Idag var det bara en vanlig - tråkig skoldag. Sov inte så mycket inatt så kämpade verkligen mig igenom den, hårt..... Mattelektionen var så tråkig så att jag nästan somnade. Efter skolan drog jag med hem till Sarah i alla fall där jag befinner mig nu, vi ska äta någonting snart sen får vi se om jag sover här eller inte, beror ju helt på vad mina föräldrar säger efter det som har hänt :( får inte gå ut sent dom närmsta helgerna heller, det suger.
Skitsamma ska inte deppa bloggen, en snygg bild på jesper och Sarah får ni för dom är ju så söta. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0