My day

Hello sweeties :D allt bra med er? Med mig är det helt okej, bara att jag är väldigt trött och sliten..

Runt fyra drog ja och Sarah in till stan för att käka, där träffade vi på Fredrik och hans kompis Julian och satt och käkade med dom. Var ett tag sen man träffade Fredrik också så det var kul! Sen följde dom med oss till gallerian för vi skulle möta Ludde och Chrille.. dom följde med oss ända till farsta strand, snacka om snälla. Efter mycket om och men haha men i alla fall.. Chrille puttade ner mig i den hårda snön och jag har fortfarande ont i min svanskota :( Kom hem för en timme sen och nu hade jag tänkt hoppa in i duschen innan jag lägger mig - då sover man faktiskt alltid bäst!

Några bilder från idag :)


Sarah och Fredde :D


Hemsk bild på mig....



Bebis!


Ludde & sarah , så grymt söta!


Vad gör du chrille?

Kommentarer
Postat av: I S A B E L

Älskar verkligen din blogg ! :D

2011-02-03 @ 22:23:22
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0