Extra snäll idag är jag

Så tänkte svara på lite kommentarer eftersom att det var längesen, gryyyymt :D

vart är jeansen på den bilden köpta?

svar: Dom är köpta på JC!



gör du header till folk? :)
Svar: nej det gör jag inte!

Har inte läst din blogg på ett tag, så varför ska du till maria pool?
Svar: Jadu, man åker ju dit om man druckit för mycket och om det hänt lite mer saker på hela fadiruttan.... gå bak i mitt arkiv i början på januari så har jag berättat mer om det!....

Var har du köpt den tröjjan du har på dej på bilden? ser fett mysig ut:)
kram<3

Svar: Oj det där var riktigt längesen... Men den är köpt på bikbok :) kramis




vart köpte du dina skor? de är så jävla fina, du mee xD
Svar: Dom är köpta på dinsko. Ja visst är dom? Nästan finare än mig ;) ha-ha! torr humor..  Men tack så mycket :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0