Nära & Kära

Har fasnat för dom här testen haha! Men den här var faktiskt något nytt ;)

VEM/VILKA AV DINA NÄRA OCH KÄRA..

var du med senast?: Sarah
smsade du senast?: Bea
fick du sms av senast?: Sarah
saknar du?: Många
litar du på?: Några..
pratade du med senast?: Min lillasyster
vill du berätta ngt för?: ...
vill du prata med just nu?: Justin Bieber
sa jag älskar dig, till dig senast?: hm.. vet inte
bjöd du på en glass senast?: kommer inte ihåg
är du kär i?: kär och kär..
var i ditt rum senast?: Jag och Sarah
sjunger strålande?: Zara larsson!!!
vet din största hemlighet?: jag, sarah
har du sovit hos flest gånger?: sarah, hahaha det här testet är typ om sarah.. :')
vill du helst döda?: vill inte döda mina nära och kära
är din nyaste vän?: haha vad mobbat det lät, några :)
åt du mat med senast?: Sarah och Rebecca
vill du ge en kram just nu?: Vem som helst, nästan :D
åt du middag hos senast?: På resturang
vill du bryta dig in hos ?: Ehm någon snuskigt rik kanske..
såg du på film med senast?: Hanna
badade du med senast?: Mig själv
åkte du ett fordon med senast?: Daniel
såg du senast?: Min familj
chattade du med senast?: Någon random på facebook som skrev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0