Hatar att skriva inlägg om mina dagar

Heeeeej, oj dålig uppdatering.. igen. Ska kanske börja mobilblogga? Yeye, vad hände igår då? På dagen igår var jag och Sarah hos hennes moster i knivsta för det va påsk osv, så jag följde med dit. Mysigt! Sen mot kvällen åkte vi till sjöängen, träffade massa folk och aa... sen senare drog jag, sarah, mathias och Daniel dit igen och satt vid brasan bara vi fyra på hela stranden. Trevligt ju! Imorse vaknade jag upp hemma hos Sarah och hade hlömt min mobilladdare och allting hemma så hade rent ut sagt panik så gick hem som värsta fula ankungen från ågesta till trångsund, tog typ 40 minuter. Snacka om värsta morgonpromenaden, tror även jag fick pyyyttte lite färg i ansiktet, hehe. Aja nu ska jag hoppa in i duschen sen måste jag fixa mig! Puss


Söt_chey_95


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0