Freedag!

Godmorgon! Vaknade vid klockan sex idag (bland första gångerna jag inte försov mig, wiho!) Så åt jag lite frukost, valde kläder tills idag, sminkade mig och så. Nu sitter jag och plattar håret sen är jag äntligen klar =) Mycket att göra idag, först skolan sen när vi slutat ska jag till farsta snabbt och köpa en jacka & en halsduk typ. Sen hem till Sarah fixa lite grejer och sen in till stan och köpa ny piercing min har blivit cp så går utan idag i skolan, snyggt med ett hål sådära -.- och sen grönan... Kortfattat sådär. Ville bara säga det för tror inte jag kommer uppdatera idag, eller isf sent ikväll! Ha en bra dag :) Puss

Och när du ser det här Sarah, jag kommer alltid hata dig för idag.... Du vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0