Uppdatering

Slutade haltvå idag och efter det så tog jag, Sarah & Emma tåget in till centralen och gick till gamla stan. Kom fram till studion kvart i tre och förberedde oss lite haha. Jag började sjunga och jag kan ju säga att låten var svårare än vad jag trodde, när jag hade övat förut var det inga problem men sen när jag väl stog där blev det svårare - jag vet att det inte va så bra den här gången men jag gjorde mitt bästa! Vi var där någon timme och det är lika kul varje gång.

Nu kollar jag på idol och nu hör jag att det börjar, måste höra när Elin ska sjunga nu! och efter det ska jag välja ut två till veckans blogg! Hörs om ett tag! Vem hejar ni på..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0