svar på lite kommentarer.....

Var ett tag sen nu ;)

Hejsan!:) Har bara en fråga, Hur har ni gjort så att ni får spela in låtar i en studio?:) Verkar jättekul!Kram!
Svar: Hej du! Min mamma känner dom som jobbar där så det var så vi fick kontakt och fick börja gå där.. japp det är skitkul :) Kram

Du har en otroligt fin design, vem har gjort den ? :)
Svar: Den har amanda gjort!

vad har du på läppen? har du tagigt ut din piecing?:P isf varför?
Svar: Japp jag har tagit ut den för att jag vill ta en bättre & den hade blivit lite infekterad, får se när det blir!

Hur nära bor du och sarah varann? :)
Svar: Sammanlagt om man ska gå & med buss kanske 15 min!

hade varit jättesnällt om du kunde svara på detta direkt när du ser de i ett inlägg.. men vad heter den textstilen du har på din header där det står "marilyn" ? :)
Svar: Tyvärr så vet jag inte vad texten heter eftersom att det inte är jag som gjort min header, det får du fråga amanda! Du kan klicka på hennes blogg lite längre upp.

Har du din naturliga hårfärg? Sjukt fin!
Yes, tack så mycket! Men ska snart slinga det.... :)

vem sjöng först egentligen?
Svar: Jag sjöng först!

kan du lägga in vilka vinterskor du ska ha i år nu? :)
eller om du inte vet än kanske du kan lägga in lite
olika vinterskor, skulle varit snällt :)
Svar: Hm jag har faktiskt inte bestämt mig än, funderar på uggs men isf ska dom vara äkta, dom falska läcker igenom och är absolut inte lika snygga... kan göra ett inlägg om det senare kanske!

vad har hänt mellan dig och sarah tjulander?
Svar: Det har inte hänt något, vi är fortfarande kompisar!


Kommentarer
Postat av: Erica

vad ska du slinga för färg ? :)

2010-10-12 @ 21:18:55
URL: http://ericahanssons.blogg.se/
Postat av: nina ;)

neej,slinga inte ditt vakra underbara hår! haha min åsikt men du bestämmer ju :P Kram!

2010-10-12 @ 22:04:13
URL: http://ninalivelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0