"nattblogging"

Tja gullungar! Inte orkat eller inte haft tid till att blogga idag som ni märkt. Idag i skolan hade vi svenska prov, så sjukt svårt. Satt där i nästan två timmar, men tror det gick bra... Efter skolan drog jag, Sarah & Rebecca ner till centrum för att ta tåget till centralen med det sluta med att Rebecca inte kunde följa med så det blev bara jag och Sarah. Så mötte vi David där och sen hans kompis, vi sålde biljetter till the wave och delade ut någonslags reklam eller va det är. Ah, sen va vi där snackade och sådär. Sen drog vi till mariatorget och letade efter en plats i typ en halvtimme, till slut hittade vi stället och där satt världens sötaste människa! gaaaah.. ja dog.. lite.

Hehe anyway, på kvällen åkte vi hem till Sarahs pappa och käkade och hämtade grejer sen till centrum och typ handla haha, träffade Jacob och John och snackade med dom lite, najs. Sen drog vi hem till mig checkade idol yes elin och olle är vidare! (följer verkligen det där.....:)) Sen drog vi ut och gjorde lite saker och nu sitter vi här, ska sova hos mig inatt. Jag kollade nyss på kenza & tyra show och Sarah sitter fastklistrad framför kungarna av tylösand! Imorgon måste vi verkligen ta nya bilder!!!! Kris... eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0