hej

Drev i inlägget nedanför haha.. Och låten är borttagen. Jag pallar inte, ni kanske får en ny bättre på fredag som ni inte behöver klaga på lika mycket, varför sa ni att jag var så grym i white horse? Där klagade ni inte, nu klagar ni. 

Aja.. godmorgon iaf! Ligger i min säng hade snart tänkt ta och fixa mig och dra till Sarah, kan inte vara hemma känner jag, blir uttråkad. Somnade ganska tidigt igår, tolv ett..? Låg och tänkte på massa saker och sådär, skönt att bara vara ensam faktiskt.


Kommentarer
Postat av: YoungBeauties - Alicia & Lollo

MARILYN! Du är så himla fin <3



Din blogg är jätte bra, keep it up för du kommer bli stoooor! Kan du inte lägga in låten när du sjunger igen, hann inte kolla.. Du sjunger super (har hört på din och shms låtar)

2010-10-16 @ 10:28:34
URL: http://youngbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0