Gymnasieval...

Jag vill börja på gymnasiet, hur sjukt det säkert än låter så längtar jag faktiskt. Är så sjukt trött på grundskolan och allt, vill pröva ngt nytt eller vad man säger. Jag kommer sakna min klass så sjukt mycket men det är inte mycket mer jag kommer sakna. Satt och pratade med en person i skolan som har hand om "gymnasievalen" och frågade lite frågor så att jag lixom känner mig säker på vad jag ska välja, är helt säker på vilken inriktining jag ska gå men den stora frågan är...

Vilket gymnasium ska jag välja? Funderar på kulturama i hammarby sjöstad eller kunskapsgymnasiumet i globen, ingen aning. Är ju ett bra tag kvar men jag har redan lite panik :( vill inte sitta där i sista minuten och inte veta någonting lixom... haha!


Kommentarer
Postat av: linn

känner & tänker ungefär sådär när de gäller gymnasiet:D inte så lätt att veta sina val.

2010-10-13 @ 22:01:49
URL: http://happylinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

välj inte kunskaps gymnasiet skit dåligt, östra i skogås skita bra ;)

2010-10-14 @ 19:59:38
Postat av: eli

INTE KUNSKAPSGYMNASIET :o

usch och fy och blä

2010-10-16 @ 10:39:07
URL: http://ephotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0