GODMORGON!♥

Kollade aldrig på film igår, låg och snackade tills typ två halvtre istället sen dog vi, eller jag iaf. Vaknade upp av att jag hade så ont i halsen, kan knappast prata & när jag ska svälja något så svider det.. :( Vi ska inte vara här hos Sarahs pappa så länge, Sarah ska hem till sin mamma och fixa sig och så hon ska ju på the wave med Rebecca och Frida vilket jag oxå skulle, men valde att inte följa med :)

Måste ladda upp mig för veckan känner jag, då händer det mycket! Så ikväll ska jag bara vara hemma, skönt :blush:
Det blir mycket bloggning!


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Jo det är fint med mig, vad ska du hitta på idag? :) kram

2010-10-30 @ 12:39:41
URL: http://ajohanssons.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja, jag är typ helt tokig i chips hehe :P

2010-10-30 @ 12:53:11
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Moa

Var köpte du ditt löshår? :)

(svara i nästa inlägg om du vill)

2010-10-30 @ 12:57:23
Postat av: Anonym

sv: Va tråkigt :/ Jag har varit och handlat lite =) kram

2010-10-30 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0