Every day I see my dream

Hej sötnosar :D Sorry att jag inte har skrivit men har inte haft tid. Efter skolan så drog jag & Sarah med Calle till centrum sen tog vi tåget till farsta strand och där skulle Sarah till sin pappa och hämta något så jag & Calle tog tuben till farsta centrum och snacka lite. Sen satt han och vänta på några så kom Sarah så köpte hon ett par skor sen käka vi. Efter det drog vi hem till henne och gjorde ingenting speciellt... Pappa hämtade mig sen och nu sitter jag och lyssnar på den här låten & är inne lite på facebook! Nice :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint linne, vart har du köpt de? :)

2010-10-26 @ 21:27:42
Postat av: LALA (LisaClaug)

FETT FIN TJEJ <3



Sv: Åh tack Mar, längtar tills på fredag till man får höra dig sjunga igen! :D har du bestämt vilken låt detblev? :)

2010-10-26 @ 22:12:36
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0