Dags för en lång skoldag....

Godmorgon! Vaknade nyss & ska sätta i mitt löshår, sminka mig lite, klä på mig, äta frukost & borsta tänderna. Allt det där gör jag verkligen varje morgon! Hur orkar man ens gå upp så tidigt och göra allt... Man blir väl van. Idag är det måndag som säkert alla redan vet och det betyder en väldigt lång skoldag framför mig, slutar fyra idag vilket inte gör saken bättre. Och vi har alla jobbiga lektioner man kan tänka sig, menmen jag ska försöka överleva. Har en engelska läxa tills idag oxå som jag inte gjort... illa! Får göra den på någon lektion. Satsar fan på MVG i engelska..

Jaja ska inte babbla på måste komma igång! Ha en bra dag, jag ska hålla er uppdaterade hela dagen tack vare dom tidsinställda inläggen & kanske kommer upp någon mobilblogg imorgon oxå. Toppen ju! :D


Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

fina!

2010-10-25 @ 10:21:13
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0