AAAAARG!!!!

Fick skjuts av papi till farsta strand och så kom Sarah & mötte mig så tog vi tuben till tc och gick sen till drottningatan, sen skulle jag köpa löshår.. mobilbloggade ju som ni säkert såg, haha bra va..?  ;) Så aa vi gick in i affären och dom skulle kolla min hårfärg och i affären såg det exakt likadan ut som min så ja ba tänkte "yes skitbra typ!" sen när vi nästan är hemma så tar jag upp löshåret ute i "solljuset" och så äre inte min färg.. lite ljusare typ!!! Fan va sur jag blev :( så ska färga det till min färg imorgon.. Har suttit och sytt det i typ 1 timme snart behöver lite paus haha.. Ni kan få se en bild att det är färgskillnad. Testade det nyss oxå och det är så j*vla oskönt, tänk att jag ska lida med det här till sommaren..

(Jag har inte klippt mig än, ska göra det imorgon!)

Mitt riktiga hår vänster och löshåret höger. Nu ser ni hur slitet det är, hemskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är medveten om att ditt hår kommer inte bli mycket bättre/starkare av att du har låshår i?

dagens ungdomar som inte vågar visa sig i kort hår!

Inget illa ment!

2010-10-23 @ 20:14:36
Postat av: Pysen☆

va har hänt med dig och sarah tjulander ?

varför är ni aldrig längre ;o

2010-10-23 @ 21:17:44
URL: http://kottbullarmedlingon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg!

2010-10-23 @ 21:22:38
URL: http://kingso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0