10 - 10 - 10

vem sjöng först egentligen?
Svar: Jag sjöng först, Sarah sjöng andra versen. Det fanns ju bilder trodde ni skulle veta :)
_________________________________________________________________________________________

Godmorgon sötnosar! Sovit gott? Jag har väl sovit helt okej, sov ensam. Hände ju en sak igår, inge kul :( Men tror det är lite bättre nu! Idag är det söndag och jag hatar söndagar, måste göra klart min so hemskriving tillls imorgon... och jag är väldigt stressad över det haha för har mycket kvar att skriva! Ska äta frukost nu iaf och sen nog hoppa in i duschen, vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du din naturliga hårfärg? Sjukt fin!

2010-10-10 @ 12:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0