Underbaring.com

Hej sötnosar! Har inte kunnat blogga dom här 2 dagarna för mitt internet hemma har inte funkat. Hemskt, riktigt hemskt... Men igår mötte jag i alla fall Nicole efter skolan vi solade och käkade ute, mysigt!
Och idag var jag inte vart i skolan, vaknade sent och så orkade jag helt enkelt inte. Runt ett mötte jag Danne snabbt och han följde med mig till stan, sen vid två drog jag vidare till min sångpedagog, kändes bra! Mötte upp Nicole sen igen inne i stan så åkte vi till studion, kändes som att det var jätte längesen man var där så det var kul!
Efter det var vi så hunrgiga så vi drog till vapiano och åt, aldrig ätit det förut var tvungen att testa och det var jätte gott, även om jag inte brukar gilla sallad.. Köpte massa godis efter det och nu ska vi tjocka oss framför idol!
Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: emma

vilken danne? :)

2010-11-19 @ 20:55:54
Postat av: emma

får man lägga till dej på facebook ? du är sjukt söt ;)

2010-11-19 @ 22:34:56
URL: http://fuckthaat.blogg.se/
Postat av: jessie

sjöng du klart någon låt idag i studion? kan du inte lägga upp den isånnafall? älskar när du sjunger :$ <3

2010-11-19 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0