Sovmorgon! :)

Det är inte ofta våran klass har sovmorgon.. händer faktiskt aldrig. Så igår på slöjden blev alla superglada när vi fick veta att vi har sovmorgon till halv 10, underbart! Vaknade vid halv 9 och dom två timmarna till jag fick sova va guldvärda hahaha! Var tvungen att olla facebook lite men sitter och plattar håret samtidigt. Idag efter skolan eller nått ska jag åka till farsta snabbt och byta jacka med Annika sen lite senare har jag utveckligsamtal. Åh.. vet inte hur det kommer gå säger jag bara, jag hatar utvecklingsamtal! Aja måste fortsätta fixa mig nu så jag inte fasnar här.

Ha en bra dag, Puss!

Gammal bild med min gamla piercing, gillar underläppen som jag har nu mycket mer.

Kommentarer
Postat av: ida

ställ frågor i min frågestund! du kan få svar på exakt det du vill veta ;)

pussar & kramar

http://idaheimburger.blogg.se/2010/november/fragestund-1.html#comment

2010-11-23 @ 09:00:28
URL: http://idaheimburger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0