Söndagar är sega

Hej alla! Förlåt att min uppdatering har vart så dålig dom senaste dagarna.. Men har oftast inte haft tid.

Nu är jag hemma igen i alla fall, hos pappa. Känns jätte bra för jag har inte vart det på länge! Snackar med en söt person på facebook, smsar & håller på att ladda in en sak på youtube. Ni kan ju gissa vad det är? Kommer i nästa inlägg, hehe ni har väntat länge!

Anledningen till varför uppdateringen vart så dålig är också för att jag tröttnat så mycket på min design, känns inge kul att blogga när man har en design man tröttnat på. Men när som helst så kommer det en ny! Tröttnat på det rosa.


Haha va ful! Men pallar inte bry mig, man lever bara en gång, fkb.


Kommentarer
Postat av: miranda's

älskar din blogg marilyn!

kan göra en design OM du vill. annars behövs de inte, men hoppas du uppdaterar mer för jag vill läsa mer om dig.



kan inte du börja göra mer dagens outfit & mer videoinlägg? skulle vara grymt kul! puss

2010-11-22 @ 16:11:37
URL: http://mirandadeeken.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör man sån där bild med olika effekter och fyra bilder i en? (a)

2010-11-23 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0