S to the egt

Godmorgon på er! Eller dålig-morgon kanske jag ska säga..? Jag vaknade vid halvsex idag, så ser jag att det regnar, jag sov bara fucking fem timmar (-.-) och ser ut som jag kämpat i någon storm uppe i atlanten, ser hemsk ut med andra ord. Japp så kan det gå. På tåget mötte jag Ante och åkte med honom, mys! Och nu är jag i skolan vi har typ 2 timmars håltimma.. eller nått? typ ingen är i klassrummet, kasper sitter och spelar, jesper sitter och biter på en flaska, jag sitter här och tänker på den stora funderingen om jag ska åka hem eller vara kvar här o dö & melina ligger i soffan och sover. sånt jävla drag i måndagar


Kommentarer
Postat av: K-Man himself!

Jaja KKKKKKKKKKK! nobody cares!!

2010-11-15 @ 10:42:07
Postat av: zdfhg

adfh

2010-11-15 @ 10:42:20
Postat av: My

Va söt :)

2010-11-15 @ 19:04:52
Postat av: fanny järvå

hejsan, jättefin blogg! :)

mvh fanny

2010-11-20 @ 13:05:08
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0