naaiizz

Godmorgon! Blev lite stressigt imorse.. Vaknade sju, hur lyckas jag alltid!? Så jag fixade mig och sen så trodde jag vi hade spanska på morgonen men vi hade so då pallade jag inte gå dit, ville gå hem och byta byxor istället. Haha hade några jeans som var obekväma.

Så nu är jag alltså hemma och väntar på att so:n ska sluta så att jag kan gå till spanskan! Vi slutar halv två två idag så det är skönt. Efter det ska jag till farsta och handla lite grejer sen vid fem är det utveckligsamtal. Ajajaj.

Vi hörs under dagen!


Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 09:42:26
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Moa

Undrade bara om du kunde göra ett till cover av Taylor Swifts Enchanted, Speak Now, eller Better Than Revenge?

2010-11-30 @ 16:44:05
Postat av: Linn

Var har du köpt den tröjjan du har på dej på bilden? ser fett mysig ut:)

kram<3

2011-02-06 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0