Lite svar!

Bara för eran skull, ni vill ju så gärna att jag ska svara ;)

Marilyn, kommer du sjunga ensam i studion nu? Menar.. Det är ju endå du som känner dom där :) <3
Svar: Ja det kommer jag,för jag tänker inte sluta. Fast på fredag ska Nicole med mig! :)

hänt mellan dig o sarah?
ni skriver typ aldrig om varandra eller nåt sånt?
tacksam för svaret :)
o btw fett grym blogg...o du sjunger asbra :)
Svar: Vi bråkar och är aldrig mer,  its over, eller vad man säger haha! Tack så mycket, glad jag blir :)

ska sarah inte gå till studion längre nu?
Svar: Nej.

har du tungpiercing ?
Svar: Nej på bilden va det Annika som hade inte jag, men vill ha.

hur gammal är du? :)
Svar: Jag är 95a, fyller 15 om ungefär en månad!

Gjorde det ont?
Svar: Att ta piercingen? Ja såklart det gjorde ont men det gjorde mycket ondare att ta i överläppen..

Va har du för textsnitt på texten på din header?
Svar: Har absolut ingen aning, det får du fråga hon som gjorde min design om ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym



asså ...är ni seriösa? ni var ju typ bara med varandra förut ! O.o :D

2010-11-16 @ 19:20:04
Postat av: Anonym

Lyssna marilyn, jag vet hur det är. Jag har haft stora bråk med min bästavän, vi tjafsade nyss. Men eran vänskap är viktigare än så. Tro mig. Ni är sura och skitarga på varann justnu. Men försök inte låtsas att ni inte behöver varann, ni är beroende av varann du måste tro mig.

Släpp inte den fina vänskapen ni har, tjafs är en del av det. Även om det kan bli för mycket ibland. Tro mig! Kämpa för vänskapen, låt den inte försvinna! Jag förlorade min bästavän tack vare ett sånt här bråk. Och nu är vi långt ifrån bästavänner.

Du & sarah är ett, ni funkar bara så!

TRO MIG!

/ Miranda Fredriksson Deeken @ Facebook.

www.soultwins.blogg.se :)

2010-11-16 @ 19:48:38
Postat av: Mimmi

Håller med Miranda. En sådan vänskap som du och Sarah har haft får man inte bara släppa så där. Det värkar ju mest omoget att från ena dagen till den andra bara sluta vara kompissar. Läs era gamla inlägg där ni lovar varann "förevigt"-.Jag tycker ni är töntiga.

2010-11-17 @ 11:08:26
Postat av: M

Vad har hänt mellan dig och Sarah..? Visst hon är sjukt ful, och beter sig som om hon vore störst, men tell us! We whant to know :D

2010-11-17 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0