kommentar

asså om du vill att din blogg ska vara större så ska du göra inlägger....du har en bra blogg som säkert många läser men de e fett irriterande när du inte skriver nåt typ hela dan sen innan du lägger dig gör du en inlägg...inte för att skryta men sarah e lite bättre än dig så skärp er o göra mer inlägg de e roligare för oss läsare då

Svar: Jag har redan skrivit att jag är hos mamma och hennes data / internet funkar inte. Och det är höstlov jag gör andra saker. Du eller ni kan inte sitta och förvänta er att jag ska uppdatera bloggen varannan timme eller något sånt.. jag har ett liv utanför bloggen oxå och inte alltid tid. Men jag försöker så gott det går iaf. Tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0