:)

om gjord röst . aa . lägg upp en video när man ser att du sjunger helt själv. utan musik i bakrunden. våga lite mer om folk tycker att du sjunger så underbart!

Svar: Omgjord röst? Nej rösten är inte omgjord. Det är jag som sjunger. Och det kanske inte är så lätt att visa mig själv när jag sjunger när jag blir inspelad sen skickas det en fil till mig så jag tar bara en bild i videon. Men VISST om det är så viktigt för dig att du verkligen vill se att det är jag som sjunger så ska jag fixa det.

Själv tycker jag faktiskt jag vågar ganska mycket, inte alla som skulle ens våga lägga in ett klipp där dom sjunger själva så att alla på facebook, bloggen osv får höra, vilket jag aldrig vågade för någon månad sen så det är inte speciellt fegt det här =) Puss.

Kommentarer
Postat av: jennifer

människan är säkert bara avensjuk-.-

2010-11-28 @ 01:00:51
URL: http://otcha.blogg.se/
Postat av: rolf

hhaha avundsjuk patetisk fjolla!

2010-11-28 @ 17:29:34
Postat av: Anonym

tycker du sjunger skit fint! och du hadde ju enn film av när du sjunger med sarah ochså, så du kann vel bara lägga ut den igjen?:)<3

2010-11-29 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0