Dags för lite svar på era kommentarer!

Hur spelar du in dina låter, hur gör du med musiken och allt? :)
Skulle vara jätte gulligt om du svarade!

Svar: Jag har skrivit det minst 100 gånger, spelar in dom i en studio. Hör musiken i bakgrunden i lurarna och sen sjunger jag bara till i micken :)

har du piercing ? :)
Svar: Japp i underläppen!

jätte fint sjunger duh!
en fråga,

vad använder duh för program? <3

Svar: Tack så mycket!! Använder windows movie maker som finns på datan, om du menar hur jag gör mina videos?...

tycker du sjunger skit fint! och du hadde ju enn film av när du sjunger med sarah ochså, så du kann vel bara lägga ut den igjen?:)<3

Svar: ååh tack :) den finns på youtube om du söker på "shmsat"

varför är inte du och sarah carlsten bästavänner? jag vet att många har frågat det men är du seriös? ofta du går till en person som du bara typ kännt i någon månad och skriver allt om henne? typ att hon vet hur du fungerar och att ni är så nära varandra`? du verkar ha glömt bort din allra bästa vän men fyfan vad bra du sjunger! :)
Svar: Går runt till en person jag bara kännt i någon månad och skriver allt om henne? Nu vet jag inte riktigt vad eller vem du snackar om. Och du vet ingenting så du ska inte säga och tro för mycket :) Tack så mycket!

Är det din lillebror!? ;o Han liknar inte dig :)
Svar: Haha ja.. men han är lik sin mamma och jag min pappa och vi har inte samma mamma :)

grymt! spelar du in i studio? isf, vart? :)

Svar: Tackar! Gamla stan.

vad andvänder du för shampoo?
saknar du annikas katt?
vilken årstid?
dina favorit kläder (måste svara) ?
varit serie?
älskar du mej?

Svar: Hej saga :) haha, det är lite olika. Ja elsa är världens sötaste! Sommar helt klart. Om jag måste välja så tighta snygga jeans. Brukar aldrig kolla serier.. klart jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0