Blir galen av det här vädret!

*Äntligen hemma..*


Man kan inte vara ute utan att frysa hjäl på två minuter eller utan att se någon bli mulad. Klarade mig i alla fall idag i skolan får se hur länge det håller till en viss liten person säkert kommer mula mig med... Det var en kort dag idag i alla fall så det var skönt. Hade bild idag och jag kom igång med min parfym flaska som jag var riktigt stolt över. Efter det drog jag hem, skulle egentligen vara med Annika idag men var tvungen att säga att jag inte kunde eftersom att jag måste jobba med min so skriving tills imorgon.. Tråkigt! :( Men sånt är livet haha, vill man komma in på ett speciellt gymnasium så vill man.

Ska försöka blogga mycket idag också, så säger jag i för sig alltid men nu när jag har lite tid så ska jag försöka att passa på! Bra va? ;) Men jag vill ha min nya design!


Brun :(

Kommentarer
Postat av: EN FETT COOL BRUD SOM HETER NICOLE

Är du och Annika bästisar nu? ^^

2010-11-24 @ 15:19:25
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0