Äntligen hemma *puh...*

Har jag någonsin sagt att jag hatar måndagar? Japp det har jag säkert. Så långa och så sjukt sega. Sista lektionen är ju syslöjd också det gör ju inte saker bättre eftersom att jag hatar det och håller alltid på att somna där... Men jag klarade av hela dagen idag i alla fall! När vi hade slutat så höll jag sällskap med Julia och Lisa nerför skolbacken sen drog jag hem. Ingen ork att vara ute och göra någonting idag plus att jag har så mycket plugg jag måste göra. Får se hur det går med den biten...

Nu ska jag i alla fall ta någonting att äta eftersom att min mage skriker!

Detta är inte bra alltså.. bildbrister så det bara skriker om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0