Wonderful day

Gaaaah.. Underbart väder idag! Jag har gått i t-shirt hela dagen, hur skönt som helst. Jag och Kim svettades nästan så varmt var det.. Men skit mysigt! Vi har gått fett långt idag, från stan till djurgården. Snacka om proffsigt? Sen så köpte vi glass och satte oss vid vattnet och tog massa kort! Så var vi där i någon timme.. Hade inge smink i ansiktet idag heller så trot nästan jag fick lite färg *överlycklig!!* Sen drog vi hem till henne och åt, det var fortfarande varmt ute klockan nio.. När jag kom hem var jag hemma lite sen drog jag ut igen en liten snabbis och mötte lollo.... Det var min dag, här får ni lite bilder!

Kim på hawaii, HAHA kan inte sluta skratta :') !!


=)


Älskar dig!












Allt för nu! Hörs snart med massa inlägg, Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAN VAD SÖT DU ÄR NÄR DU VISAR HELA ANSIKTET!:D

2010-05-15 @ 23:09:09
Postat av: Anonym

Skit fint hår!:O

2010-05-16 @ 13:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0