Vinnaren!

Ni kommer väl ihåg tävlingen som jag & Sarah hade om vem som skulle träffa oss...? Snackade nyss med henne i telefon och vi har kommit fram till vem som ska vinna! En skit söt tjej som helt klart är värd det! Det här var det hon skrev på facebook, skit gullig!

Grattis Amanda! =)

Hej! ♥ jag är med i din och sarahs tävling.
och jag vill vinna för att jag älskar din och sarahs blogg jag läser den varje dag, jag är snart tolv år och jag är som besatt, ni är skitfina och värkar skitsnälla och jag kollar om ni uppdaterat eran blogg ungefär 6 gånger om dan och idag har jag kollat 4 gnr om ni har uppdaterat. jag är inget galet fan men jag älskar era bloggar sjukt mycket ni är bättre än kissie och dessie och foki helt seriöst! det vore allas dröm att få träffa er. marilyn du har sjukt fint hår och sjukt fina ögon! jag blir sjukt ledsen om jag inte får träffa er jag kommer deppa i flera dagar. men jag hoppas att jag får träffa er i tävlingen nu! och jag tycker jag ska vinna för att många säger att jag är sjukt snäll och jag bryr mig om andra och jag hoppas att ni hör av er och att jag kommer vinna. jag hittade inte sarah på facebook så jag skriver bara till dig nu, hoppas jag vinner! puss och kram nu ska jag fortsätta läsa din blogg! ♥ // amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0