Vi sprang 1 och en halvtimme igår!?

Yees ni hörde rätt, jag & sarah sprang från ågesta till farsta centrum till farsta strand och tillbaka igår, så jävla proffsigt allså. Kände mig så duktig när vi kom hem... Ska springa varje dag tills vi åker iväg.

Idag så har vi haft fotbollstunering på mossen, äh ja va inte med för a jag pallar inte och då tänker jag inte :) Men jag, sarah & melina låg där och kollade på alla finfina människor, HAHA. Sen kom Nevine och några dit. Hm.. Slutade vid typ ett och jag och sarah pallade inte ha matsäck med oss så vi gick till centrum och köpte 2 chipspåsar, 1 kg godis & 2 läsk. hahaha nej inte riktigt va? Massa frukt och avocado, vi ska bli nyttiga brudar. Och aa sen va vi faktiskt ''tvungna'' att åka tillbaka till skolan för att göra klart våra svenskapresentationer tills imorgon? så nu sitter vi här och dör.


Jag i mina bästa tider, hahahahaha jo söööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0