Två ''långa'' svar...



aso marilyyn jag älskar din blogg och allting sådär! =) men problemet e me dina bilder aso e att du tar samma pose hela tiden? aso vad e dt med dina läppar förresten? ;S har du underbett lr? det var min fråga , o menade nt att va taskii . loveyourbloggirl! <3
Svar: Tack så mycket! Ah det blir oftast så att det blir samma pose på bilder, en vane sak lixom. Men ska försöka göra lite annorlunda ''poser'' om det är roligare =) och det där med underbett, fattar inte vad alla får det ifrån? Jag har inget underbett? vet knappast vad det är. hah... Någon som kan förklara?

asså helt seriöst? hur missnöjd är du med din näsa, du täcker den jämt på bilder okej det gör många men sen på videosar oxå? :S asså du är redan hur söt som helst så man vill se hela ditt ansikte! :D
Svar: Jag är inte missnöjd med min näsa! Och ja om du stör dig på att jag täcker den på videosar ibland får du göra det, för jag tror inte jag är den enda ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0