Torsdag..

Förlåt att det var så dålig uppdatering igår men jag skrev ett inlägg tidigare imorse eller hur ;) ? Idag i skolan har jag dött av värme.. Så sjukt varmt så det inte är sant! Sen så hade vi matte prov och det gick faktiskt bra, svarade på alla G & VG frågor typ, stolt över mig själv =) Efter det drog jag Sarah & Rebecca och plingade på emma så drog vi till sjön och va där lite sen drog Sarah och Rebecca. Då gick jag och hemma till hennes altan istället och sola, det var starkaste solen.. Nästan 30 grader utan att överdriva, *puh* Fick lite färg iaf efter att ha solat där i ungefär en timme! Det är niice.. Nu ska jag äta & sen måste jag verkligen försöka plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0