Svar på lite kommentarer!



Vart har du köpt kepsen? :)))
Svar: På stadium!

vilket land kommer du ifrån?
Svar: Jag är född i sverige men min pappa är från portugal.

Har du tandställning? eller typ underbett?
Svar: Nej jag har inte tandställning eller underbett?

Älskar din blogg, så jäla härlig :) Hur fixar du ditt hår i en sån där toffs? DIGGAr :)
Svar: Tack så mkt! Hur jag fixar?.. Nej inget speciellt jag sätter bara upp det i en bulle haha :)

Vem har gjort din design? den är skit fin :)
Svar: den har annika gjort.

Vart har du köpt den rosa tröjan? :)
Svar: bikbok

Vart har du köpt leopard linnet? (:
Svar: ginatricot


Kommentarer
Postat av: regina

hur mycket kostar din keps? :)

2010-05-02 @ 20:43:05
URL: http://rreginasandberg.blogg.se/
Postat av: ...

Hur blir man lika snygg som du? :P <3

2010-05-06 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0