svar på kommentarer!...



Kan inte du visa bilder från när du va liten? :d
Svar: Jo visst kan jag det, gör det i ett annat inlägg =)

är inte det en sån där tröja som saga husberg har? :) vart har du köpt den ? kram :)
Svar: Det är en tunnika/klänning, faktiskt inte en tröja hehe :) Jag köpte den för ganska länge sen på vero moda eller vila tror jag att det var. Puss

Vad sa din lärare satt du nte ville gå te skolan?
Snälla svara. btw: älskar din blogg :D

Svar: Va? Jag går och måste visst gå i skolan? :p tack!

FYFAN VAD SÖT DU ÄR NÄR DU VISAR HELA ANSIKTET! :D
Svar: Åh tack! Har faktiskt börjat göra det mer & mer nu :)

Åh vart är väskan köpt? som är på andra bilden? (a)
Svar: På accent!

Fortsätt fråga massa frågor, det är skit kul =)


Kommentarer
Postat av: amanda <3

har du varit blond?

är du 96a?

när avgör d och sarah den dära tävlingen om vem som fick träffa er?

jag älskar din blogg och du är jätte fin och söt! <3

2010-05-16 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0