Söndag!

Hej sötnosar! Har ni saknat mig..? Haha driver men det är väl klart ni har ;)

Förlåt för att jag inte har skrivit någonting eller typ ett inlägg per dag och ingenting i helgen. Men jag och Sarah har haft så fullt upp så jag har bara inte haft tid, plus att mitt internet inte funkar hemma.. Måste fixas. Ska berätta lite kort om våra dagar.

I fredags då vare ju valborg och jag och Sarah träffade en massa i uppsala och hade skitnajs!  Sen så sov vi ut riktigt länge på lördag för vi var helt slut! Så badade vi jacuzzi och basta, skit skönt.. Råkade svämma över hela badrummet med alla bubblor haha.. Så chillade vi på dagen i solen, åt godis & så sen på kvällen drog vi ut igen. Idag har vi bara tagit det lugnt, är hemma i stockholm igen så det är skit skönt! Fick skjuss av sarahs mormor & morfar så nu är vi båda hemma hos henne och ska försöka blogga för fullt, får se hur det går. För alltid när jag säger det så brukar det bli tvärtom haha..

Tog oxå en massa bilder i helgen men igår när sarah kollade sin kamera så var alla bilder borta, fan alltså. Vi hade tagit ganska många, och massa videosar. Men nehe, ni får väl njuta av dom gamla!
Nu ska jag läsa lite bloggar, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0