Sommar & sol lalala..

Godmorgon sweeties
Vet ni hur glad jag är idag eller?! Kan ni gissa varför?.... Behöver bara säga, kolla ut genom fönstret ni som inte gjort det än! Woho :') Anyway.. Det är många som frågar när jag och Sarah ska avsluta våran tävling, det blir nog någon gång nästa vecka, det är ganska många som har skrivit till oss så det ska bli spännande att se vem det blir ;) Japp då vet ni! Nu ska jag äta lite sen börja fixa mig, kan inte sitta inne hela dagen, speciellt inte en sån här dag! Här får ni en bild på mig från igår sålänge, tror jag va lite sur där HAHA.. Puss


Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

fin blogg! :)

allt bra med dig?

kram

2010-05-15 @ 11:29:54
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0