Skit fint väder idag btw!

*puh* behöver ta bort lösenordet ett tag, tack vare det så har jag förlorat nästan hälften av mina besökare! Panik....

Nog om det.. Försov mig som tur inte idag, så fixade mig & åt frukost och så. Sen så mötte jag Sarah i skolan, Så hade vi svenska och bild skit tråkigt. Sen så hade vi so och då drog jag och mötte Nevine snabbt i centrum för att lämna hennes ipod! Sen var det lunch och efter det slutade vi, skit tidigt idag med! Så jag och Sarah drog till centrum och köpte läsk & glass och solade på min altan igen =) Tror fan man börjar få lite färg alltså.. Nu ska jag blogga & försöka plugga lite! Förresten idag är det min och sarahs ett års dag! Exakt ett år sen vi träffades första gången & exakt ett år sen den här bilden togs. Jag älskar dig! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du helsvensk? vart kmr du ifrån annars?

superbra blogg!

2010-05-18 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0